BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi

  • masa pelepasan:2024-04-27 20:21:53
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:378
  • Penerangan pantas:

    Botou,Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.Produk jambatan hidraulik bergerak yang dihasilkan oleh Jin

Kandungan artikel

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Produk jambatan hidraulik bergerak yang dihasilkan oleh Jinan Taisheng menggunakan kuasa hidraulik manual, tanpa perlukan bekalan kuasa luaran. Hanya satu orang yang boleh operasikannya untuk mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang, menyimpan masa dan sumber manusia. Ia boleh mengurangi jumlah besar tenaga kerja untuk perusahaan, menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat kelajuan sirkulasi barang, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, pengangkutan barang di pusat distribusi logistik, pemuatan dan lepaskan bekas di pelabuhan dan pelabuhan, dan penggunaan muatan hidraulik bimbit dan lepaskan jembatan dalam pelbagai logistik atau perusahaan industri dan tambang. Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

BotouCiri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi.

Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao

VarasJembatan penerbangan hidraulik boleh mengurangi biaya ekonomi dan komponen sehingga tertentu. Dalam proses melaksanakan peralatan mekanik, kesalahan biasa yang tidak dijangka kadang-kadang boleh berlaku, yang mungkin menyebabkan kemalangan keselamatan. Sebenarnya peranti-peranti tersebut juga akan dilengkapi dengan perlindungan keselamatan tertentu.

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan dilengkapi dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Bila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang,Botou10 ton jambatan penerbangan tetap, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.


BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi



Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

Ciri-ciri produk: Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai untuk beroperasi. Penghasil platform penangkapan hidraulik khusus, lif hidraulik, lif kargo jenis kereta api, lif gerak, lif jenis kereta api, dan lif kargo hidraulik untuk workshop gudang kilang.

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik

Penjagaan peralatanKawasan: undang-undang ini digunakan untuk naik dan menyimpan jambatan kenderaan ..

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Fungsi penyesuaian tinggi platform mencipta jambatan diantara trak besar dan platform kargo dalam gudang. Forklift elektrik dan kenderaan pengangkutan lain boleh segera memasuki trak besar untuk melakukan muatan dan lepaskan skala besar barang juga dikenali sebagai platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. Namun, tinggi kereta masuk dan keluar kenderaan berbeza, dan biasanya terdapat perbezaan tinggi tertentu antara perkembangan kenderaan dan pemuatan dan lepaskan platform perkhidmatan.


BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi



Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.

sistemKekuatan bolt; Periksa sistem hidraulik; Periksa keadaan ban, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Masalah saluran mungkin telah kehilangan operasi biasa, dan pegawai perbaikan patut segera memberitahu pegawai perbaikan. Jika ada risiko atau masalah mekanik yang berpotensi, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Bahagian perbaikan patut diperbaiki dan dijelaskan, dan diperiksa sebelum digunakan untuk memastikan tiada kesalahan operasi. Apabila memperbaiki saluran, perlu menutup bekalan kuasa dan mengatur pengawal untuk memasuki bahagian bawah saluran angkat. If necessary, support equipment should be installed to prevent the channel from descending. Bahan-bahan mentah utama yang digunakan oleh kilang kami adalah: sokongan utama: paip besi bentuk istimewa digunakan. Maklumat jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm. Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan. Ban: Kekuatan tinggi,BotouJenis bergerak jembatan naik hidraulik, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

BotouMenggunakan pam hidraulik yang beroperasi dengan tangan sebagai sumber kuasa (penyesuaian tinggi jambatan papan boleh dicapai tanpa perlukan bekalan kuasa luaran).

Kerana tonage yang berbeza jambatan pengangkutan, termasuk ton, ton, ton, ton, dll., ia boleh dipasang mengikut kapasitas muatan berbeza barang-barang_; ā n zhu ā NG) Ia dilarang melampaui batas untuk melebihi muatan dan lepaskan barang dengan tonasi yang berbeza!

Gelang panduan mempunyai lubang udara, lubang pasir, dan keadaan lain. Secara umum, ada masalah dengan kasting iaitu kualiti silinder minyak sendiri. Pada masa ini,BotouJembatan boarding jenis platform, perlu mencari pembuat untuk menggantikan jambatan naik baru. Biasanya, dan pemeriksaan sering patut dilakukan di dua kawasan ini. Jambatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus yang mengekalkan pemuatan dan lepaskan cepat barang semasa proses aplikasi. Fungsi penyesuaian tinggi peralatan membuat jambatan di tengah panduan trak cukup untuk dibina. Platform angkat, dan jembatan pemuatan dan lepaskan hidraulik adalah peralatan pemuatan dan lepaskan kargo yang biasanya digunakan.


MuangXaiMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi memberi anda BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi. BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BotouJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetapBuat wayar industri berkualiti tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!